Tudod, hogyan kell hatékony ESKÜVŐI ÜTEMTERVET és FORGATÓKÖNYVET készíteni?

Hamarosan itt az esküvőd, de nem tudod, hogyan állítsd össze a nagy nap eseményeit?

Te is szeretnéd elkerülni az esküvőn felmerülő buktatókat?

Ezt minden menyasszonynak és vőlegénynek tudnia kell!

Hamarosan indul az ESKÜVŐI ÜTEMTERV és FORGATÓKÖNYV KÉSZÍTÉS, avagy előkészület a nagy napra workshop 2018.05.06. vasárnap.

 

Megtanítom számodra azokat a fontos dolgokat, teendőket, hogy te is magabiztosan tudd megtervezni álom esküvődet!

Miért engem válassz?

Mivel fogunk foglalkozni a workshopon?

Workshop információk

MIÉRT ENGEM VÁLASSZ?

  • közel 15 éves tapasztalatra és hatékony módszerre alapozom szakmai hozzáértésemet,
  • több száz sikeres esküvői ütemtervet és forgatókönyvet készítettem már el,
  • érthetően és gyorsan tanítok,
  • mindig fontos és célravezető információkat, és tudást nyújtok,
  • esküvői párjaim mindig elégedettek.

MIVEL FOGUNK FOGLALKOZNI A WORKSHOPON?

AZ ESKÜVŐT MEGELŐZŐ ELŐKÉSZÜLET HIBÁI és BUKTATÓI

Mik azok a szarvashibák, melyet fontos elkerülni egy jól szervezett és hangulatos esküvőn. Kitérek részletesen az esküvőt megelőző előkészület hibáira és buktatóira.

SZOLGÁLTATÓI FOGALMAK és TEVÉKENYSÉGEK TISZTÁZÁSA

Átbeszélünk szolgáltatói fogalmakat és tevékenységi köröket, hogy egyértelmű legyen, hogy kit, és mivel lehet megbízni az esküvőre, és mit várhatsz el az esküvői szolgáltatóktól, mint például az anyakönyvvezető, szertartásvezető, ceremóniamester, vőfély, zenekar, dj, esküvői helyszín stb.

A HATÉKONY ESKÜVŐI ÜTEMTERV és FORGATÓKÖNYV KÉSZÍTÉS

Hogyan tudjuk elérni, hogy a nagy nap gördülékeny, logikusan felépített és a leginkább kihasznált legyen.  Megtanítom a leghatékonyabb esküvői ütemterv és forgatókönyv elkészítését! .

Ajándék esküvői ütemterv minta és forgatókönyv terv

Egy puska, amely biztos segítség lesz számodra, ha esetleg valamit nem tudtál volna megjegyezni, vagy leírni. Erre az aranytartalékra, ha később ránézel, beugrik mit és hogyan kell tervezned ahhoz, hogy a házasulandó párnak tökéletes esküvője legyen!

TAVASZI AKCIÓ

Amennyiben 2018.04.27. péntek éjfélig jelentkezel a workshopra, abban az esetben ingyenesen letöltheted oldalamról a legjobb esküvői CHECKLIST-et (ellenőrző listát)!

TAPASZTALATOK

„Nekem az ütemterv adta meg a leginkább az alapokat. A tervezethez tudtam igazítani, hogy miként szervezzem a fodrászt, sminkest, egyebeket. Utána a közösen kidolgozott forgatókönyv alapján haladtam végig. Óriási segítség menyasszonyok, hogy átlássátok, és jó időbeosztással alakítsátok esküvőtöket! A miénk pompás volt, és flottul mentek a dogok.”
Zsófi

Workshop információk

Képzés díja: 9.900 Ft/fő.

Időpont: 2018. 05. 06. (vasárnap) 15.00-17.30 óráig (1×15 perc kávészünettel).

Helyszín: 1037 Budapest, Bécsi út. 267. (Gerlbert Eco Print Kft. tárgyalóterem)

Tavaszi ajándékom

Amennyiben 2018.04.27. péntek éjfélig jelentkezel a workshopra, abban az esetben ingyenesen letöltheted oldalamról a legjobb esküvői CHECKLIST-et (ellenőrző listát).

 Itt az ideális alkalom, hogy csatlakozz te is a workshop zárkörű csoportjához!

Biztos vagyok benne, hogy a workshop végén magabiztosan és lendületesen tudod alakítani és szervezni az esküvődet.

ANTAL KATALIN vagyok, a Brill Esküvő tulajdonosa és vezetője.

Közel 15 éve foglalkozom szertartásvezetéssel, esküvőszervezéssel és ceremóniamesteri szolgáltatással. Több száz sikeres esküvőt bonyolítottam már le, és tettem ez által igazán boldoggá a friss házasokat.

Velem és általam lesz tökéletes az esküvő!

LÉPJ KAPCSOLATBA VELEM

Ha bármi kérdésed van, írj az info@brilleskuvo.hu e-mail címre, és segítségedre leszek.

Vagy hívj munkanapokon 8.00-16.30 óra között az alábbi telefonszámon: +36 20 360 8579