Milyen egy jó esküvő koordinátor, ceremóniamester? Miért érdemes esküvőd alkalmával szakmai segítséget igénybe venni?

A boldog esküvői pár, aki összeköti a nagy nap alkalmával az életét, az esküvő szervezésben tapasztalatlan. A lánykérést követően nem is látja át az ifjú pár, hogy mi mindent kell átgondolni, megtervezni, felkeresni, lefoglalni és összeszervezni.

Az eljegyzést követően a menyasszony és a vőlegény kitűzi az esküvőjük dátumát és utána kezdi el leszervezni az összes többi foglalni és intézni valót.

Ilyenkor merül fel a kérdés, hogy mit, mikor és hogyan intézzenek? Mi az, amit esetleg kihagytak? Mit szeretnének, amit átvállalna tőlük valaki más? Milyen szolgáltatót érdemes és mikor lefoglalni…ect?

ceremóniamester_Antal Katalin

Nem egyszerű folyamat az esküvőszervezés, sőt temérdek időt vesz igénybe az utánajárás és a megfelelő szolgáltató felkutatása.

Ceremóniamesterként, esküvőkoordinátorként tanácsot- és ötletet adok, segítek a csodálatos esküvőtök kitalálásában és kivitelezésében.

Amikor megkeres egy esküvői pár e-mailen vagy telefonon, akkor egy rövid tájékoztatást követően egy kötelezettségmentes találkozót szervezünk össze. Vannak olyan párok, akik Budapesttől távolabb élnek, vagy külföldön, ezért ebben az esetben Skypon vagy Viberen vesszük fel a kapcsolatot.

A kötelezettségmentes személyes találkozó alkalmával lehetőség nyílik az ifjú párnak egy átfogóbb képet nyerni ceremóniamesteri tevékenységemről, és rólam is. Kíváncsian meghallgatom elképzeléseiket, terveiket esküvőjükről. Több éves tapasztalatomat megosztom velük az első fél vagy egy órás beszélgetésünk alkalmával.

A ceremóniamester, esküvőkoordinátor, esküvőszervező kiválasztása nem könnyű feladat, mert a közvetlen privát szférátok, és az életetek egyik legfontosabb napjának lesz egy külső személy a részese, bizalmas tanácsadója és koordinátora.

Fontos, hogy akit megtiszteltek, hogy esküvőtök ceremóniamestere, esküvő koordinátora legyen, szimpatikus, tapasztalt, kreatív, jó kommunikációs és problémamegoldó készséggel rendelkezzen.

Amennyiben az első találkozást követően az ifjú pár úgy dönt, hogy ceremóniamesterének választ a felejthetetlen nagy nap eseményéhez, abban az esetben egy hosszabb lélegzetvételű találkozót egyeztetünk össze, ahol az esküvő napját, a hiányzó és felmerülő kérdéseket teljesen átbeszéljük minden egyes részletre kitérve. A megbeszélés végén a megbízási megállapodást megkötjük és a szolgáltatási díj foglalóját elrendezzük.

Sok esetben vagy mondhatnám, hogy talán mindig, a megbeszélés során az esküvői párjaim megdöbbennek, hogy mennyi mindenre nem gondoltak, eszükbe se jutott és hogy mennyi mindenre kell majd odafigyelni és kézben tartani az esküvőjük briliáns napjának megvalósításához.

Az esküvői forgatókönyv összeállításához szükséges dokumentumot, összefoglaló anyagot e-mailen átküldöm esküvői párjaimnak, akik a még kérdéses pontokat és paramétereket lepontosítják. Mindezek után, egy esküvői forgatókönyvet és ütemtervezetet küldök át számukra.

Az esküvőt megelőzően, amennyiben felmerülő kérdés vagy kérdése van, az ifjú párnak bizalommal megkeres, majd az utolsó simításokat követően elérkezik a várva várt nap, melyet az előre leegyeztetett paraméterek alapján végig koordinálok, kézben tartok és fergeteges hangulatot teremtek.

Mindenkinek csak szeretettel tudom ajánlani, hogy vegye le a válláról esküvője napján a terheket, és dolgozzon megfelelően tapasztalt szakemberrel, ceremóniamesterrel.

Niki és Zsolt esküvőjéről készített kiváló képekért, külön köszönet az esemenyfotozas.hu fényképészének, Bartha Attilának!

ceremóniamester_Brill Esküvő